I skuggan av San Siro


Kom hem efter idrottlektionen och gick till Ica för att köpa lite mat. När jag sen kom hem slog jag på tv:n för att se en film, men istället fastnade jag på en föreläsning som Martin Bengtsson höll om sitt liv. Den var riktigt intressant att lyssna på tycker jag och jag känner att jag gärna skulle läsa boken han skrivit. Tror det blir att köpa den och läsa, och tro mig, jag läser inte mycket men när det är ett intressant ämne så läser jag mer än gärna.

Här kommer en liten kort resumé som kanske även får dig att vilja läsa boken:

Martin Bengtssons pojkdröm gick i uppfyllelse då han endast 17 år gammal fick ett proffskontrakt med den italienska fotbollsklubben Inter. Nio månader senare vaknar han upp på ett sjukhus i Milano efter att ha försökt ta sitt liv. Vad hände egentligen och hur kunde allting bli så fel?


Kommentarer
Postat av: fröken elin

ja lite ledig vill man väl vara:) vad ska du jobba med?



när jag är äldre så ska jag införskaffa mig ett sånt gammalt hus på landet har jag tänkt:D

2008-05-08 @ 17:10:02
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0