Ingen rast, ingen vila


Har nu varit ut och sprungit en liten runda med min moder. Måste säga att det gick mycke bättre än jag förväntade mig. Blev en runda på ca.7 km.

Nu ska jag ska snart hoppa in i duschen för att sedan kanske se någon film eller så. Får se vad man kan hitta på för trevligt, något blir det i alla fall.

Sen så är det ju bara 2 dagar till helg, men blir inte mycket ledighet p.g.a. jobb. Jag får hoppas på lite mer ledighet i sommar, och jag håller även tummarna på att jag slipper jobba festivalhelgen. Om inte så kommer jag gå som ett levande sömnpiller den helgen vill jag lova!

Kommentarer
Postat av: fröken elin

jaha! så rakt igenom inte runt om sverige?



ojoj 41 grader, herregud va varmt:D aa det skulle nog va svalkande att bada om det vore så varmt!

2008-05-21 @ 22:27:49
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0