money, money, money

Nu får jag snart mitt schema inför sommarjobbet i sommar. Blir 3 veckor på 99%. Så i princip fulltid om man säger så. Men det blir nog bra med pengar den månaden. Behöver inte känna mig mest fattig i alla fall efteråt. Har ju mina och Annas förra helger också, så det blir rätt fint med pengar, dock brukar dom ha tendens att försvinna. Jag ska försöka hitta mig en riktigt fin kamera, betala ut min lilla skuld till föräldrarna och sedan behövs pengar till alla kommande resor.

Alldeles snart ska jag cykla iväg till Skellefteå kraft arena där det blir avslutningsmiddag med Espri.

Kommentarer
Postat av: fröken elin

ja den var lite kul:D



mm jag kanske får göra det, någon kör finns det säkert:P

2008-05-26 @ 23:40:16
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0