Pop Corn

Har nu satt mig ner för att se en film men har inte riktigt bestämmt mig för vilken ännu, så tänkte skriva upp lite av vad jag gjort i helgen medans jag funderar.

Fredag:
  • Anlände till T-centralen i Stockholm kring 9-tiden om inte tidigare
  • Fikade på café
  • Checkade in på hotellet
  • Vandrade runt på stan
  • Åt på Café Milano (Riktigt trevligt ställe och dom har väldigt god mat)
  • Funderade på att gå till en jazzbar men det blev så sent på restaurangen att vi gick till hotellet och pratade och såg på tv.
Lördag:
  • Steg upp kring 10-tiden
  • Tunnelbana till Söder och Gamla stan
  • Vandrade runt och shoppade + Fikade
  • Tillbaka till hotellet för att sedan möta upp kusin med flickvän
  • Åt på restaurangen Landet (Även detta ett mycket trevligt ställe med god mat)
  • Kollade in kusinens och hans flickväns nya lägenhet (otroligt fin och mysig.)
  • Tillbaka til hotellet där vi pratade, tog ett glas vin och åt godis.
Idag:
  • Vaknade kring 10
  • Packade
  • Checkade ut
  • Gick till NK och kollade runt
  • Åkte till Arlanda
  • Flög hem

Detta var en kort resumé om helgen, eller kort och kort, ser ganska mycket ut i och för sig.
Ska jag skriva allt som jag gjort så blir ni så less (om ni är less efter detta inlägg så ska ni bara veta hur less ni skulle vara om jag var mer utförlig.) Kanske får ni veta lite mer i något kommande inlägg där jag också lägegr upp någon bild.

Kommentarer
Postat av: fröken elin

aaah ok:P då har du tur att du inte fastnar, det kan a jobbigt haha:P



ojjjj sex dagar. här tänkte jag typ några månader! haha. ja det låter hetsigt. men heja honoM!:D

2008-05-18 @ 21:39:51
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0