Regnet faller på stenen



Hela dagen har jag varit som en sömngångare. Vet inte hur jag kan vara så trött i huvudet, men trött är jag som bara den i alla fall. Sen så piggar inte vädret upp mig så mycket heller. Regnet faller ner mot marken och jag sitter inne och halvsover. Ska snart orka mig till att se klart Häxan och Lejonet och sedan skriva en recension på boken. Läste ut boken igår kväll innan jag satte mig ner och började se serien.

Imorgon fyller äldsta brodern år och då blir det att fira honom på morgonen.
Sedan på kvällen är det bara jag och mamma hemma.
Ena brodern åker till Tunisien, andra till stugan och far åker till Sundsvall.
Blir endast jag och mor hemma i två dagar, och då blir det att satsa på mys vid tv:n och god mat.

Kommentarer
Postat av: fröken elin

aa ok nej 6000 är långt utanför min budget haha:P jag vill bara ta vanliga bilder och ha en liten kamera men som ändå är bra!



okej:D bara så jag vet, för jag vill gärna svara på kommentarer så det är svårt när någon inte skriver någon adress:P

2008-05-06 @ 15:32:29
URL: http://frokenelin.blogg.se/
Postat av: fröken elin

aa ok!:) jag får se vad och när jag skaffar mig en:D också när jag börjar jobba när jag har lite pengar. nu har jag knappt ett öre:D





2008-05-06 @ 22:59:49
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0