Relax and breath


Gårkvällen var otroligt trevlig måste jag säga.
Hade tänkt mig en hemmasittarkväll men ville inte vara själv, så jag sms:ade Maja och hörde om hon hade något för sig, och visst hade hon det, men jag fick följa med henne och Karro hem till Linn där det blev att basta, bada bubbelbad, prata och ha allmänt jättetrevligt. Tusen tack för det!

Idag ska jag nog städa lite och sedan får vi se vad som händer ikväll.
Hemmakväll själv eller om jag träffar någon vän vet jag ej än, men någonting händer i alla fall.

Lev livet!

Kommentarer
Postat av: fröken elin

haha aa men då får jag bli beroende av det efter helgen. måste ha choklad idag:D



okok! ha en go kväll:)

2008-05-10 @ 16:52:14
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0