Smile to the Camera



Kusinen och hennes vän har idag varit här i Skellefteå hela dagen för att filma en pilot inför dokumentären dom ska göra om min bror i sommar. En bror som älskar utmaningar och en kusin som jobbar som filmare kan inte sluta på något annat sätt än att det blir en dokumentär, eller? Är ju kul att det görs en seriös dokumentär av det hela, men så länge jag slipper vara med. Är ju hemskt att ha en kamera rakt framför ansiktet, tycker i alla fall jag.

Aja, har sprungit broarna idag och kan säga att det var enorm motvind. Men det gick väl hyffsat endå tycker jag.
resten av dagen har bestått av en kort redovisning av en bok på engelska, hål, info om skolavslutningen, grafisk design och sedan har jag bara suttit här hemma. Blir att plugga geografi ikväll, och efter det så är skolarbeterna så gott som klara. Men jag har insett att jag inte är ledig en enda dag först vi får sommarlov. Antingen så är det skola, eller jobb.

Kommentarer
Postat av: fröken elin

ok! jäkligt långt i alla fall:D ska du göra något trevligt i helgen då?

2008-05-22 @ 23:37:22
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0