Sudda sudda



Repet idag gick mycket fortare än jag trodde att det skulle. Det brukar kunna kännas kanska segt så man hinner bli trött, men idag tycker jag att det gick rätt fort och man höll sig pigg. Låtarna börjar väl också sitta, och det är ju bra med tanke på att vi har konsert om två veckor. Så alla ni som bor i Skellefteå, nära Skellefteå eller kanske är här av någon anledning om två veckor, kom och kolla på Espris vårkoncert.

Sitter nu och försöker komma på om vi har nå mycket man kan plugga till. Vet bara att jag behöver plugga inför provet jag har på onsdag. Provet som vi har på fredag slipper jag ju p.g.a. att jag åker till Stockholm på morgonen.

Lev och må

Kommentarer
Postat av: fröken elin

haha tror inte jag heller:P men jag ska försöka vara lite nyttigare denna veckan som kommer... eller kasnke inte men jag ska försöka röra på mig lite i alla fall:D

2008-05-11 @ 21:31:52
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0