The sun is blazing on the water

Har inte bara varit hemmasittarkväll ikväll, nä, Micke frågade om jag skulle komma och spela lite brännboll, grilla och umgås och jag hade inte mycket bättre för mig så cyklade dit. Träffade Miik efter halva vägen, så blev att cykla med honom dit. När vi väl var framme så var det grilling som gällde och jag blev förvånad över hur många jag kände igen. Trodde jag kanske skulle känna 4pers, men visade sig att det var lite fler än så. Var väl ett 20tal människor där. I alla fall var det väldigt trevligt att sitta ute och prata och ha lite trevligt istället för att sitta inne och bara dega framför en bildskärm.

Fick låna Annas kamera och fota, men jag måste säga att jag inte är särskillt van vid Nikon, har större koll på hur en canon fungerar. Men, men, jag lyckades i alla fall. Dock var det lite mörk och solen låg så lågt att det ville bli siluetter här och var, men något kort blev väl bra hoppas jag i alla fall.

Nu blir jag nog inne resten av kvällen om inget oförutsägbart uppkommer.
Hoppas ni har haft en trevlig kväll hittills och har en fortsatt bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0