Yellow



Har nu ätit och sitter här och lyssnar igenom en mängd olika låtar. Ska ev. sjunga på midsommar i bonnstan så måste hitta någon/några låtar jag kan tänka mig sjunga om jag inte jobbar den dagen. Får väl hoppas att jag är ledig och inte blir lika hes som jag blev sist jag skulle sjunga där.

Nu ska jag i alla fall sätta mig vid Tv:n ett tag och se om det går något bra där. Och jag kan säga att det inte hör till min vardag att sitta vid en tv. Har aldrig riktigt varit något stort tv-fan måste jag erkänna. Men nu ska jag i alla fall orka mig dit och kanske somnar till där en stund. Mitt huvud börjar bli trött och så även mina ögon.

Kommentarer
Postat av: Amdy

vi kanske ska pröva oss på 'som en bro över mörka vatten' igen? (A)

2008-05-15 @ 20:08:05
URL: http://amdy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0