Fast i ett nät

Jag har verkligen fastnat i disneyfilmer just nu. Men dem är ju bara för underbara att se på, man blir så lycklig. Barnasinnet finns kvar.

Vad har man för sig denna vecka då?
Jo, Igår var en lugn dag där inte allt för mycket hände,
idag har jag och Fanny hållt i en Nk-lektion på sådär 80min om blod
imorgon ska jag hålla ett litet tal på svenska och sedan ha en skrivning på religionen.
Men efter det så är det inte så värst mycket. Engelskläxa till fredag men inte mycket mer.

Helgen kommer jag nog spendera genom att förhoppningsvis träffa Maja, sen ev. Balzac på lördag och sedan sjunga på skyltsöndag med kören.

Längtar så till julovet säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0