The little things



Imorgon ska man alltså orka sig ut på stan för att bli lite fattigare? Kändes ju verkligen inte som det jag vill mest här i världen. Är jag den enda tjejen som inte gillar att shoppa? Visst någon gång (kanske en gång per år) kan det vara skoj, men jag blir så uttråkad. Nä, bara att genomlida och vara lite aktiv så ska det nog gå bra. Börjar vara less på min garderob.

Tina kommer ju hem imorgon dessutom, kommer väl se ut som en blekfis i gemförelse med henne, men det skiter jag i, vill endå att hon ska komma hem. Sen har vi ju resa att planera inför nästa år (och ja, det är mycket som ska göras innan resan, t.ex. samla ihop penga ect)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0