snabba kurvor



Två bröder, båda utflugna på sådär 2 veckors mellanrum, tomt i huset.
Måste vara ärlig och säga att jag saknar mina bröder, huset känns så tomt just nu, och så kommer det väl nu att förbli också. Man är ju inte små barn förevigt, man lever ju faktiskt vidare och vill starta sitt eget, jag är väl själv inte allt för långt ifrån det själv, men minst ett år har jag då kvar här hemma hos päronen.

Denna månad tror jag att alla mina helger är så gott som uppbokade.
Till helgen ska jag med min mor till stugan och bara ha det skönt och vila upp mig
Nästa helg blir det till munkviken med kören och sedan jobba
Därnästa kommer David hem, så får väl se om man umgås lite med honom då
Sen så blir det eventuellt stugan med Jonas (och eventuellt någon av hans bröder) sista helgen i september.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0