83

Det har varit riktig sommarvärme ute idag, och dagen har spenderats med Nina på stadens gator. Blev inte så mycket shoppat, men ett par tygskor och sockar som jag tänkt skicka hem till Sverige i alla fall.

Nu sitter jag inne och har just ätit middag och funderar på vad man ska göra ikväll, bad? se film? Det ser vi med tiden.

Imorgon blir det sovmorgon och sedan ska jag umgås med Rory från 12 - 17, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda. Veckan som kommer bjuder i alla fall på ett besök från päronen och en ny ålder, då jag ska gå från tonåring till 20-åring!



Jag kan ju också säga att barnen är så underbart fina och snälla och man får leende på leende.
Har lagt barnen idag och de har varit så snälla, Tara har börjat fråga mycket om John senaste två dagarna, tror hon saknar honom här fastän hon typ inte vågade säga ett ord till honom.

Jag satt idag och pratade lite med John på Skype och Rory kom till mitt rum och blev helt överlycklig när han såg John på datorn och pekade, log, skrattade och sträckte ut armarna för att få en kram av honom, vilket var lite svårt, sen kom Tara och stod lite på sidan och såg glad ut över att se honom, men fortfarande blyg. Sedan när det var dags att lägga på för att bada Rory så började han storgråta när John försvann från bildskärmen, hehe, han är så söt så!

Hoppas vädret håller i sig imorgon säger jag bara, för då ska jag och Rory bege oss ut i parken och leka coola typer! Kanske till och med kan ta oss till Battersea park och leka vilse i skogen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0