Too fast

Efter en underbar vecka så är man tillbaka till vardagen igen för en vecka, då min mor och far kommer ner nästa onsdag. Jag måste säga att en vecka kan verkligen gå för fort ibland, och att åka tillbaka ensam från Heathrow kan kännas som en evighet då man bara vill tillbaka och få den där oskyldiga, varma kramen.

Men jag har kommit mig halva vägen på resan, nu återstår den endra halvan, och den ska vi klara av också. Förhoppningsvis blir den lite varmare och bara flyter fram.

Vad har hänt under veckan då? Joo, många kramar och pussar, en tripp till Richmond park där vi trodde oss gå en väldigt stor del av parken, men som sedan visade sig bara vara typ 5% av den, vi har åkt London Eye, varit till Notting Hill, sett film, lagat mat och bara levt i varandras närvaro. Och idag har jag följt John till Heathrow för att nu vara ifrån varandra ytterligare 3 månader! Det går, men det är svårt och inte skoj alls!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0