Alvedon

Denna natt har verkligen inte varit rolig, vaknat flera gånger och när jag först kollade på klockan då jag vaknat så trodde jag verkligen att det var morgon, visade sig då att jag sovit i 30 minuter, jag var inte glad kan jag säga, och så har det fortsatt nästan hela natten, efter halva tiden fick jag nog och tog en bit alvedon och lyckades då sova i hela 50 minuter istället för 30 min. Men till största delen har jag vaknat och hostat, hostat och hostat lite mer, varit helt slut i kroppen och haft huvudvärk, vill bara att det ska vara kväll nu så jag kan ta ett långt varmt bad, se lite film eller så och sedan sova. Har 3 lediga dagar framför mig, ska bli riktigt skönt vill jag lova, och förhoppningsvis så ska jag kunna sova under de kommande nätter.

Nu dags att hämta Tara från skolan och ge henne lite lunch, sedan ska jag ha båda barnen i afton, får se hur mycket energi jag har i kroppen, sen så, dags att kurrera mig och bli frisk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0