Badabada la bamba

Nu börjar jag vara riktigt less på min hals, vill bara lägga mig och sova till jag har blivit helt frisk och kan få tillbaka min energi, för jag vet inte var den har försvunnit, den har gömt sig riktigt bra i alla fall. Igår gick jag i alla fall ut en sväng på dagen bara för att få komma ut lite och köpte då två tröjor och ett par skor.

Idag har jag varit med Rory på The Latchmere, och han var snäll hela förmiddagen, sedan efter lunch gick jag ner till Cafe Nero och köpte en Panini och en kaka och satt där och lyssnade på den sköna musiken och löste korsord fram tills dess att jag fick rena hostattacken och kände att jag var tvungen att gå tillbaka till huset och sova ett tag för att försöka vila till mig, så har nu vilat i 1,5h och skulle gärna ligga kvar, men steg ändå upp och fixade mig en kopp honungsvatten som jag sitter och dricker för tillfället. Ikväll ska jag nog satsa på en trevlig film och sedan se om man lyckas komma i säng lite i tid.

Helgen bjuder på barnvakt fredagkväll, vara med Tina på lördag, Miriam på söndag och sedan så är värdfamiljen borta från lördag - tisdag (tror jag det blev) så är ensammen i huset under den tiden, måndag fick jag ledigt och tisdag får jag göra lite hemmasysslor som strykning och så, blir nog kanon, ska bara komma på något trevligt att göra på måndag.


Mina nya fina skor, gillar dem riktigt mycket faktiskt.


Nere vid Clapham Common.
Gillar vädret vi haft senaste dagarna, det enda som är synd är att det varit rätt blåsigt, annars så känner man att solen värmer på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0