Cardamom

Då var man i full gång med att baka semlor nu då, hoppas att de blir lika lyckade som mina bröd blev i morse. Är nog bra att jag bakar bröd och köper hårdbröd, man blir såå mycket nyttigare då, mumsar sådant istället för godsaker.

Har dock varit lite onyttig då jag gick och fikade en sväng med Madde på Costa, men lite onyttig får man väl kanske vara när man ändå är på bättringsväg från sin jobbiga sjuka vecka. Efter att jag träffat Madde så gick jag och var social med min vän Ek orre, han var väldigt social och ville gärna ge mig lite av sin uppmärksamhet.



Kvällen ser ut att bli rätt lugn och imorgon blir det nog jobb då familjen kommer tillbaka, men har varit skönt med en lång helg med bakning, sömn och trevligt sällskap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0