Time off

Så var helgen här igen, har ca 45 minuters arbete kvar, sen så blir det att göra sig iordning och röra sig utåt och hoppas man hittar något trevlig ställe att spendera sin tid på ikväll.

Dagen började annars med att jag steg upp och rösten var helt och hållet åt fanders, den ville försvinna, få kråkor etc, jag var helt enkelt väldigt hes, la mig sedan vid nio, när de hade åkt hemifrån, och sov i ca.2 timmar. Har fortfarande lite kvar i halsen men annars så är det som bra, träningsvärk har jag i för sig också, körde pilates igår och det känns i mage och armar kan jag säga. Så förutom en elak hals och träningsvärk så har jag det som fint.


Gårdagseftermiddagen spenderade jag med båda barnen själv i parken och sedan gjordes det middag innan det var dags för badning. Kändes väldigt bra att de gick smidigt att ha dem båda helt själv, de har väl som börjat vänja sig vid min närvaro och det gör så att det blir så mycket enklare att vara med dem själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0