2010

Idag har varit en rätt lugn dag, hjälpte till på morgonen, sen tog jag mig en liten promenad runt området. Promenaden var kanske inte längst, men den var väl behövd. Hjälpte iaf till mig lunchen och sedan var det sovdags för barnen. Efter deras sovstund så gick vi till grannarna där vi var bjudna på Tea, efter det bad och sovdags. Så nu sitter jag här och kollar lite på let's dance och ska se en film, imorgon blir det att åka in till stan och träffa andra au-pairer. Ska bli trevligt att åka in till stan och även se lite nya ansikten.

 

Mitt hem under detta år


Kommentarer
Postat av: Mickis

Hej Sara!

Vilket fint hus, tror du kommer få ett fantastiskt år :)

2010-01-17 @ 11:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0