Han måste verkligen tycka om henne

Fick i morse ta hand om Rory helt själv och vi lekte först lite i huset sen gick vi ut på långpromenad, sen när vi kom hem blev han väldigt tjurig fram tills dess att jag lyckades få honom på sitt rum och leka med en leksak, även efter en liten bit banan.

Efter det fick jag en ledig stund, då jag mötte upp med Madde i common och tog en fika, mycket trevligt, sedan vid halv fyra begav sig jag och Tara till en playdate. Åkte till en annan au-pair som har en kille i samma ålder som Tara och kom även dit en annan au-pair som har hand om två tvillingar i den åldern. Var mycket trevligt att prata med dem medans barnen lekte på.

Sen när vi skulle hem så satte vi oss på bussen och Tara fick då syn på en bild på min mobil när jag och min pojkvän pussades, hon frågade vilka det var och jag svarade att det var jag och John, och efter det sa hon "Han måste verkligen tycka om henne om han pussar henne sådär", hur sött som hellst tyckte iaf jag.



Puss på dig älskling, jag tycker iaf om dig jättemycket!

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh va gulligt av henne att säga så :D Hoppas allt är bra! Pussa barnen lite från mig ;)

2010-01-20 @ 02:19:17
URL: http://thernan.blogg.se/
Postat av: ♥ Jenny ♥ - Min kamp mot min vikt

Favorit mat?

Ha en bra dag.

2010-01-20 @ 02:38:16
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0