Happyface

Min lilla kompis som jag hittade igår innan jag skulle lägga mig,

sa tyvärr hejdå till honom efter detta kort.

 

Har jag vaknat 2 gånger inatt av att jag drömt att jag ska till Junction och möta upp John där för att han tagit flyget hit, men sen när jag vaknat till insett att han inte kommer nu och att jag inte alls ska möta upp honom där, men men, var lycklig ändå, och lyckan har hållt i sig hela dagen. Tänk att man kan få någon på bra humör genom att bara vara med i en av dennes drömmar, det är inte illa.

 

Sen så har jag haft Rory idag på förmiddagen och vi skulle till The latchmere, mötte först upp med Madde och jag han faktiskt bara ut genom dörren så somnade Rory i vagnen, men men, vaknade efter drygt en kvart - 20 min, sen när vi kom till Latchmere så var inte 'the playzone' igång, antingen städade de den, eller så hade det hänt något, så vi fick helt enkelt byta planer och gick till lekparken och sedan till huset och lekte lite innan lunch. Efter lunchen har jag bara varit ledig, åt på Subway med Madde och följde med henne till hennes hus ett tag, och nu sitter jag här. Börjar om på 2 timmar då jag ska hjälpa till med badningen och sedan slutar jag. Funderar på att gå ut en sväng till nu medans det är lite ljust ute.

Lilla trötter


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0