Weekend

Så var denna helg slut, de går verkligen hur fort som hellst.

 

I fredags tog jag det i alla fall väldigt lugnt på kvällen och la mig ganska bra i tid, men vaknade 8 på lördagsmorgon helt pigg, mindre skoj kan jag säga, jag hade ju sett fram emot en lång skön sovmorgon.

 

Lördagen spenderade jag iaf inne i stan med Miriam och Mia, vandrade runt, åt, pratade etc, sen på kvällen kom Madde och Miriam hit och vi pratade fram tills halv ett då de rörde sig mot sina hus.

 

Söndagen började med att jag blev väckt klockan 05.30 av att Tara var i trappan och ropade efter mamma, och efter det kunde jag inte somna om, så har varit en väldigt kort natt för mig. Hade lovat Pea att jag skulle ta upp barnen i morse så att de kunde få en liten sovmorgon, så vi såg Mamma Mia och dansade till musiken, sen bar det av till stan för min del, vandrade runt för mig själv och mötte sedan upp med Erik och fikade och åkte en sväng till Notting hill.

 

Ska nu se till att det inte blir så jättesent ikväll, börjar kring 11 imorgon, plus att jag känner mig rätt trött, och när jag är trött blir jag väldigt kramsjuk, och tyvärr så har jag ju inte min pojkvän i denna stad, och inte ens i detta land för den delen, så kan vara skönt att sova så slipper jag tänka på alla kramar jag kunde fått om jag varit hemma.

 

Lördagspromenad i London

'

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0