Everything'll be alright

Vad har hänt hittills i veckan? Typ inget alls. Satt barnvakt igår hos en annan familj och kom tillbaka till huset kring ett, vilket resulterar till en trött dag idag. Ska försöka göra en tidig kväll inte bara p.g.a. att jag känner mig trött utan också för att jag börjar få denna jobbiga förkylnings-/feberkänslan igen. Kan också säga att hemlängtan har slått till igen, har idag känt för att åka hem och bara njuta av hemma, men men, går förhoppningsvis över.

Har fått en till sak att se fram emot nu däremot. Ska och se Joshua Radin den 8 april!
Så början av April kommer bli kanon.

31 mars - 7 april: Besök av John
8 april: Joshua Radin med Elias
14 - 18 april: Mor och far på besök (Phantom of the opera!)

Sen så blir det som vanligt i lite mer än 2 månader innan jag åker hem till juva sverigesommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0