Kåldolmar & kalsipper

 

Ja, nu är helgen väldigt nära vill jag lova, ett sista ryck idag och sedan blir det middag med Tina, Elias och Erik inne i stan och sedan kanske ut på vidare äventyr innan jag och Tina åker hem till henne där jag ska slumra inatt, för att sedan vakna upp och spendera lite tid i hennes område i London. Sedan ska jag spendera lördagskvällen i huset då jag är barnvakt och efter det får vi se om jag kanske träffar antingen Julia eller Miriam på söndag.

 

Ni kan aldrig gissa vad jag gjorde till middag igår...Kåldolmar, haha. Något alla ungdomar ställer sig och tillagar nu för tiden, inte sant? Men måste faktiskt säga att de blev rätt goda, saknade bara lite salt, annars så!

 

Sitter just nu med en hemmagjort hårinpackning p.g.a att min hårbotten är jättetorr, inte skoj alls, så jag hoppas att detta ska fungera lite i alla fall.

 

Sen vill jag bara säga en sak: 12 dagar tills John är här! Fattar ni hur kort tid det är? Ser fram emot den dagen vill jag lova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0