Så ser jag oss tillsammans, och då är resan slut.

Då var det torsdag och helgen är snart här. Ska sitta barnvakt båda kvällarna och ha barnen någon timme på söndagmorgon, annars har jag inte många planer.

Sedan så är det bara 4 veckor till John är här, kan inte fatta var tiden tog vägen. Någon som vet?
Jag har alltså varit här nu i en tredjedel av tiden jag kommer vara här. 2 månader avklarade, 4 kvar.

Vet inte om jag sagt det förr, men säger det nu i alla fall, Madde som jag kommit som närmast här har bestämt sig för att lämna våren och åka tillbaka till vintern. Hon lämnar landet nästa lördag vilket jag tycker känns jättetråkigt, men får se till att ta en liten weekend i Stockholm innan jag tar planet till Skellefteå i sommar. Så har alltid något trevligt att se fram emot.

Gårdagen blev i alla fall som sådan att jag fick en sovmorgon och började 12 och hade Tara under dagen vilket var mycket trevligt. Älskar att ha barnen själv, är på något sätt lättare då. Vi for i alla fall till Tin Pan Annie och hon var lite blyg och ville ha många kramar. Och man kan ju inte annat än smälta av lycka när man ser henne stå på andra sidan rummet, kollar på en och springer mot en och hoppar upp i famnen för att ge en jättestor kram!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Toppen! :) Rackarns att jag inte hade ditt nummer i tisdags! :P



Utgång planeras i morgon och på tisdag och du är väldigt välkommen att hänga med! :)

2010-03-04 @ 16:09:43
URL: http://oliviaspudlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0