Vem kommer orka läsa allt detta? och vem kunde tro att det är Mars?

Fredag: Fredagen var som vanligt med jobb och kvällen avslutades med en mycket trevlig filmkväll med Madde. Disney ftw säger jag bara! Sen så kommer hon bege sig hem till kallare och snöigare breddgrader då hon bestämt sig för att lämna England och åka hem till Svealand, tråkigt med sant.

Lördag: Steg upp vid elva och började då jobba, Hade barnen hela dagen och det var helt underbart. Rory gick jättemycket och var helt överlycklig, vilket gjorde att jag blev helt överlycklig. Sedan så hade Peas bror fått en son natten till lördag, så vi åkte på eftermiddagen och hälsade på den lilla nya kusinen, och han var såå liten och söt.
Efter det så blev det hem och äta middag, bada och lägga barnen för att sedan vänta på föräldrarna och sedan bege sig ut på stan. Jag, Miriam och Louise hade alltså bestämt oss för att vi skulle ut och dansa och ha skoj, så vi hittade då till Tigertiger som ligger nära Piccadilly circus. Där blev vi till småtimmarna och kom hem vid 5.

Söndag: Vaknade kring 12, duschade och tog det lite lugnt innan jag började röra mig in mot stan där jag skulle få träffa Anita och Göran, trevligt att träffa lite släkt måste jag säga. Vi åkte till en marknad och gick sedan till en bar och tog oss ett glas vin/öl innan vi skilldes åt. Men var så otroligt trevligt att träffa dem tycker jag, sen så fick jag även mina löparskor av dem, vilket jag tackar jättemycket för. När vi skillts åt i alla fall så åkte jag till Clapham och gick till södra sidan för att äta middag med Madde, kom lite före henne dit så jag kollade ner i min lilla påse med löparskorna, och vad skådar mina ögon? Jo, en jättesöt liten nalle som mamma hade skickat med, blev helt överlycklig och mådde såå bra.

Idag måndag: Hjälpte till med frukost och så som vanligt och tog Tara till skolan, sedan gick jag till Cafe nero och köpte mig en varm choklad som jag tog med mig hem. Det har verkligen varit så soligt och bra väder idag, blir ju inte mindre glad av sådant. Städade i alla fall köket, vardagsrummet, trappan och sedan även mitt rum. Tvättade 3 omgångar tvätt och hjälpte sedan till med lunchen, efter lunchen så for jag ut och sprang en runda, måste säga att jag är förvånad över hur mycket jag orkade, och sedan körde jag lite armhävningar, situps etc. Sedan kan jag över överraska med att jag har läst idag, ja inte bara någon tidning eller så, utan börjat läsa en bok! Helt oftroligt.

Sedan har jag varit med Tara i lekparken och skrattat och haft skoj.
Måste verkligen säga att det känns som att jag har haft så mycket mer energi de sista 3-4 dagarna och det känns såå skönt, för jag känner mig mycket gladare. Sen insåg jag idag att det är Mars, var tog februari vägen? Var ju nyss 1 februari.

Så ansträngande är det att dra på vagnen.

hon gillar mest att dra den själv, så själv går man bara bredvid och ler

 

 

Och sedan måste jag avsluta med att säga Grattis till mina kära föräldrar som idag har varit tillsammans i 35 år och still going strong!

 

Och jag och John som varit tillsammans i 1 år och 2 månader.

Har en bit kvar till de där 35 åren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0