Helg

Det är helg! Och vad har jag gjort de senaste dagarna? Jag har inte gjort så mycket fram tills idag, då jag, Tara och Rory åkte och mötte upp med Mikaela och George vid Naturhistoriska museet. Var mycket trevligt, och jag tror Rory blev lite vääl glad. haha. Han blev helt ut om sig kan jag lova. Men bättre det än storgråtandes, sedan lyckades Tara somna på bussen tillbaka.

Ikväll har jag varit och träffat en tjej vid namn Judit som kommer från Ungern, väldigt trevlig. Träffade henne i tisdags på The Latchmere av en ren slump, så det var trevligt.

vad har hänt mer? Jo, Rory har sagt mitt namn. Kändes det bra? Jaaaa. Från att typ bara kunna säga Mummy och Bye bye. Lycka kan jag säga.

Sen kan jag också säga att jag aldrig någonsin velat ha en kram så mycket från min pojke som nu!!! Att man kan sakna en människa så mycket är helt ofattbart. Och är ju dessutom 8 veckor kvar innan jag faktiskt FÅR krama honom! :( För länge enligt mig!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0