Sömnproblem

Helgen var trevlig och rätt lugn. Var med Nina och Sarah på lördag på southside och sedan en lugn söndag också.
Gårdagen var rätt lugn, då jag jobbade söndagmorgon så fick jag sovmorgon igår och mindre arbetstimmar.

Däremot har jag haft min värsta natt ever tror jag. De senaste 2 veckorna har jag haft väldigt orolig och dålig sömn, och inatt så slogs rekordet, han kanske somna till i 5 min, sen vaknade av att jag låg och skakade, och då inte av att jag frös. Efter det kunde jag inte somna om på ca.2 timmar, och sedan vaknat med ca timmes mellanrum med en vääldigt obehaglig känsla i kroppen. Fortsätter det i denna takt så skiter jag i om det är dyrt att åka till Sverige i 5-6 dagar och åker ändå!

Morgonen har i alla fall varit bra, då jag, Nina, George och Rory varit i Battersea park och dolat på, men kallt var det, och jag är riktigt trött också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0