Snart så är det jul igen

Första advent spenderade vi tiden genom att städa ur studentrummet, shoppa mat, ta det lugnt och inga glasögon hittade.

Gårdagen spenderade jag en stund på stan, där jag lyckades köpa en julklapp.

Dagen har jag spenderat med Christina. Frunch på ett väldigt mysigt konditori, sen letade vi en tröja till John, sedan joinade John oss på en fika och efter det begav dig Christina till flygplatsen och jag och John fixade en julklapp och gick hem till värmen. Och hips vips alldeles nyss så fick jag bara tanken "Var har jag lagt min pass?" (Verkar som att min hjärna är lite smått förvirrad) och jag tänkte då kolla min dataväska då jag trodde att det kunde ligga där, jag öppnar då ett av facken, och vad ligger där om inte mina glasögon?? Jag har alltså kollat i den där väskan 2 gånger och John en gång, men av någon anledning så har båda två missat just det facket (Vilket bara är ett av de största facken. Men men, ibland missar man dem också, när det finns så många andra man kollar före. Tur ibland att man är dålig på att leta säger jag bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0