Motsats

Igår vaknade jag döv på ena örat, och idag hör jag bättre än jag gjort på väldigt länge!

Ja, jag vaknade alltså döv på vänster öra och dämpad hörsel på högra, ringde då sjukvårdsrådgivningen och fråga vad de tyckte jag skulle göra och fick snabbt svar om att köpa revaxör, och snabbt som sagt befann jag mig på apoteket och inhandlade detta då jag fort ville bli av med den obehagliga känslan och yrseln i mitt huvud som uppstod av denna hörselnedsättning.

Väl hemma så testade jag direkt, men tyvärr utan vidare resultat. Fick då göra ett nytt försök idag, och vet ni vad? Helt himelskt att höra så mycket! Det fungerade prima och behöver nu inte oroa mig för att vakna döv imorgon!




Kommentarer
Postat av: Döv människa

Såå.. Läkarna sa inte mycket mer? Jag vaknade just döv i vänster örat och det känns inte så bra. Ska ringa läkarn snart men jag vet inte om det är något som behövs.

2011-12-30 @ 11:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0