110403




Sitter nu instängd i köket och försöker komma på vad jag vill ha till frukost, i övrigt så har jag en sovande pojkvän i sovrummet och en sovande klasskompis till John i 'vardagsrummet', så får nog sitta här ett tag, eller gå och plåga John lite om jag får tråkigt. Inte mitt fel att de lägger sig åtta på morgonen :P

Annars så har jag varit hos läkare i fredags och fått veta att jag mest troligen fick fel behandling när jag hade njursten i höstas, så har nu fått lite piller som jag ska få knapra på och sedan imorgon ska jag höra, med en annan läkare som jag ska träffa, om jag ska in på rönken för att fastställa att det är sten eller inte. Aja, det blir imorgon, idag ska jag tänka på annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0