11-11-16



För var dag som går så känner jag att jag bara längtar mer och mer efter snön.
Kan det inte bara bli lite vinter snart och förbi minusgrader till vintern ska vandra bort?

Morgondagen kommer att spenderas på skolan där det blir plugg och åter plugg.
Tenta närmar sig med snabba steg och nästa vecka börjar vfu:n.
Så då blir det 3 veckors pendlande för praktik i annan stad och kommun.
Jag hoppas verkligen att det ska kännas bra och att man har hamnat rätt, men det ser vi efter dessa 3 veckor.
Efter den examinationen så är det åter igen en examination i grupp som ska klaras av innan man får ta lite jullov och bara njuta av trevligt sällskap och god mat.

3 examinationer under 5 veckors tid, 3 veckor vfu. Så ser mitt liv ut fram tills julafton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0