21 - 22 december

Har sjukt tråkigt och ska lägga mig och sova. Snodde bara detta av kära lilla Amanda och gjorde det. Testa du med vet jag ;) Det är sjukt tråkigt, men det fördriver tid! Puss på er!


Öppna din SMS inkorg..

· Tryck neråt fem gånger.
· Öppna sms:et och läs.
· Detta är ditt svar på första frågan.
· Upprepa på nästa fråga, osv.



Vad gillar folk bäst hos dig?
Jag är så glad att du är min babe.Jag är så glad att du är min babe.
Jag är så glad att du är min babe.Jag är så glad att du är min babe.Puss


Vilken raggningsreplik faller du för?
Fyller år 2 september. Det är cool. Är typ utmattad så kanske somnar snart.
Du får ha det så bra och 'säker resa'


Vad var det första du sa imorse?
Haha saknar du mig då? ;)

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?

Hej *vink vink*

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Tack sötnos:* :)

Så vad säger du under förspel?
Hehu! Jag är trött! Vi ses imorrn. Ovärt sms, jag vet. men dock gratis! Kram/ Carro

Och efteråt?
Sara Lindberg!! Varför har du aldrig sagt att du är så duktig på att sjunga? Om jag ska gifta mig ska du sjunga på mitt bröllop. Så är det! Puss

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Nu ska jag äntligen sova :D Tack för ikväll, puss :* Btw. jag hoppas att du inte hunnit boka in hela lovet än:O

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Haha, du kan vara lugn, jag tycker om dig även när du inte ger mig saker:)

Och näst sista. Dina innersta tankar?
Pang! Detta är ett kedjesms, precis som alla andra. Skicka det vidare, men inte ett skit kommer att hända, men ät gärna ett äpple, det är bra för magen.

Sista. Vad sjunger ditt favoritband om?
Hej syster. Hoppas att du har det fint i england. Vaknade nyss och kände bara att jag ville skänka dig en tanke. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0