31 december

Ska man ha ett nyårslöfte eller inte? Jag brukar inte ha det, för man håller dem aldrig. Men jag ska nog endå försöka mig på ett och se hur långt jag kommer. Lite kommer jag i alla fall att lyckas, för man är aldrig samma person som man var igår, alltid något nytt, även om det inte är så stort att det syns jättetydligt. Men jag ska på något sätt ändra mig som person! Så är det bara!

Sen medans jag inte har så mycket att göra just nu så passar jag på att skriva lite om året 2007 igen:

 År 2007

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jadå, alltid gör man något nytt!

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Brukar inte ha nyårslöften, men som ni ser ovan så skan jag försöka iår. Får väl se hur det går!

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Inte iår, men kanske omnågot år.

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja

5. Vilka länder besökte du?
 England, Danmark, Tyskland, Schweiz, Österrike, Italien och Norge.

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Inget vad jag kan komma på för tillfället.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
Man kan ju inte veta vad man alltid kommer att minnas, och jag kan heller inte säga ett specielt datum, för det finns så många jag vill minnas!

8. Största misstaget?
Har gjort många misstag, Men inget allvarligt misstag vad jag kan minnas

9. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Det har väl alla? har dock klarat mig oerhört bra från förkylningar ect.

10. Bästa köpet?
Shoppar inte mycket må jag säga, men finchokladen i England satt inte helt fel.

11. Vad spenderade du mest pengar på?
Resan till England

12. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Tre veckor spenderade i en husvagn i England med Maja!

13. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
 Umbrella - Rihanna (Irriterande låt, men dock så hörde man den dagligen i England!)

14. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Lika glad som alltid

15. Vad önskar du att du gjort mer?
Jag kan nog bara säga att jag är nöjd med året faktiskt.

16. Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget vad jag kan komma på.

17. Hur tillbringade du julen?
Julafton med familjen och sedan träffat alla mina släktingar vilket är väldigt ovanligt. Brukar ofta vara någon som inte kan.

18. Blev du kär i år?
Nej.

19. Favoritprogram på TV?
Faktiskt inte kollat mycket på tv. Det som jag sett mest är faktiskt svenska serier när jag väl suttit vid tv:n.
(bl.a. Bonde söker fru, Idol, Labyrint ect. dock inte följt något program)


20. Bästa boken du läste i år?
Someone to watch over me

21. Största musikaliska upptäckten?
Hello Saferide

22. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Det är en väldigt bra fråga. Tror faktiskt inte jag gjorde så mycket om jag minns rätt.

23. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Nog finns det småsaker, men inget större vad jag kan komma på nu

24. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Soft

25. Vad fick dig att må bra?

Nästan allt, Utlandsresorna, gamla vänner, nya vänner ect.


Oj, detta blev långt. Grattis om du orkade läsa allt detta. och med sista ord i detta inlägg:

Om du orkade läsa allt detta så kanske det är dags att skaffa sig ett liv. hahaha ;P
Gott nytt år på er alla!

Kommentarer
Postat av: Amdy

måste skaffa mig ett liv ;__;
gott nytt år gums ^^

2007-12-31 @ 12:42:15
URL: http://amdy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0