Dagar sen sist

You thought we'd be fine
All these years gone by
Now you're asking me to listen
  Well then tell me bout everything
No lies, We're losing time



4 dagar sen sist jag hörde av mig här. Vad har hänt under dessa dagar undrar ni er då, och det ska jag berätta lite om.
Jag har mest varit i skolan, sen så har ju kören startat om, så tillbringade ca. 2 timmar på a-torp då. sen så har jag hunnit med att jobba lite när jag egentligen skulle ha sovmorgon (vad gör man inte för sin chef som har kris med arbetare, plus pengarna?!) Mycket mer kan jag väl inte riktigt säga att jag gjort. Sett disneyfilmer har jag förresten gjort.

Nu ska jag alldeles strax lägga mig ner för lite sömn. Är ju trots allt skola imorgon också.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0