korta nätter



Dagen man trodde skulle vara ens lediga dag, blev en dag med arbete endå. vaknade imorse kring 06.45 av att jag svarade i telefonen (tur att jag inte vaknade i slutet av samtalet i alla fall) och chefen undrade om jag kunde hoppa in på förmiddagen och jobba. Så det var bara att stiga upp och gå direkt till jobbet, men snäll som hon är så ringde hon upp senare på dagen och frågade om allt gått bra och att jag slipepr jobba imorgon, och tro mig, det känns underbart. Ska ju jobba i helgen, och då kommer det inte bli mycket sömn genom att det är stadsfesten, så sömn behövs en dag.

Kusin med kompis är nu i stan och filmar för fullt, så vi har haft en kamera och mic upp i oss nu på eftermiddagen, och kommer nog bli mer av det i helgen och nästa vecka. Är som lugnt så länge man inte blir intervjuad. Hatar verkligen att höra sin röst på film, usch!

Funderar seriöst på att lägga mig nu, känner mig helt död i kroppen. Aldrig brukar jag vara såhär trött på kvällarna inte. Men jobbet gör väl sitt. I helgen så får jag dock känna mig hur trött som hellst, jag ska ha skoj!

Kommentarer
Postat av: fröken elin

jao precis:)



skönt! idag tänkte jag nog också bara ta det lugnt. laga lite tacos å se på tv tror jag:P

vilken fin bild förresten!

2008-06-27 @ 11:30:20
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0