Home for the night

Nu är jag hemma och tror allvarligt talat att det kommer att gå helt okej på provet imorgon. Men ska inte säga något i förtid. svenskan får jag nog ägna mig åt imorgon och skicka in via fc på torsdag. Måste plugga teori ikväll och även få andas lite. har inte fått göra det på ett tag känns det som. Igår var jag igång från 08.30 - 00.30 och idag har jag också haft fullt upp sen 08.30.

Har fortfarande ont efter gårdagens träning och dagens klättring, man kan inte fatta hur sjukt jobbigt det är att klättra först man är där. Är riktigt bra träning. Om du inte testat, så rekomenderar jag starkt att testa.

Har faktiskt inget riktigt vettigt att säga förutom att "man inte bör köra när man tagit droger, man bör faktiskt inte ta droger alls förresten" om man säger som en lärare. Så då vet ni, använd inte droger, man kan inte köra skoter och bil då!

Puss på er alla där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0