31 december - 2

Såhär sista dagen på året ska jag skriva om min otroliga vän Tina som jag fått lära känna.
Känns som att vi känt varandra längre än vi har, men det kanske är ett tecken på att vi har roligt ihop?

Hur lärde vi känna varandra?
Jo, det var såhär, vi visste vem den andre var sen förra året sdå vi såg varandra i korridorerna på skolan. Men iår så hamnade vi i samma klass med beteckningen S2SVE (Samhälls2SamhällsVirtuellDesignEkonomi)
Vi är då fyra tjejer som står för bokstaven V, och därmed blev vi väldigt nära.


Skrattar vi mycket?
Ojaa, det är inte lugna tider i vår närhet

Har vi satt upp speciella planer inför framtiden?
Africa in our hearts! Med detta kanske ni kan förstå att vi ska dra oss ner till Afrika. Detta kommer att ske på våren 2009, och målet är att fota människor och deras kultur som projektarbete i trean. Sen ska vi till Stockholm och sedan ska vi även ge er en liten överraskning som kommer att infinna sig på våra bloggar inom sinom tid.

Har ni rest med varandra?
Två veckor in på läsåret fick vi bege oss ut på en resa till Vouggatjålme och Norge där vi fick bekanta oss med varandra. Vi var ju dock inte ensamma på denna tripp, utan vi var två klasser från samhälls.
Annars har vi ju nu i december åkte upp till Luleå och hälsat på min kusin och vandrat lite, med betoning på lite, på stan. Tina fick även vetenskapen om att 'It's a Wonderfull World' är en oerhört bra film.

Finns det mer att berätta om oss?
Det kan du räkna med, men tyvärr kan jag inte berätta allt, för det blir mycket vill jag lova.
Men kan ju säga att vi lär av varandra och hon är en underbar människa, lixsom mig ;P

Lev livet, ikväll blir det partay!
Gott Nytt År på er alla kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0