6 december

Jag är trött och hatar spanska, men måste endå plugga. Har prov imorgon och det kommer att gå åt skogen, men vill ni veta vad? Det skiter jag fullständigt i! Jag ville inte ens gå spanska detta år, men rektorn tvinga mig. Får göra så gott jag kan och hoppas på det bästa! När det är över så behöver jag inte bry mig mer. Gjort är gjort liksom! I detta fall så håller jag med Olov om att det skulle vara bra med en datahjärna! Att bara ta en USB-kabel och koppla in den i hjärnan och kunna allt, eller så skulle jag vilja vara William som talar flytande spanska. Har försökt mer än en gång att sno hans kunskap, men han vill visst ha kvar den.

Snart är det dock jullov! Ska bli så fybläigt skönt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0