25 november

Dagen började bra, trodde jag i alla fall. Var hyffsat pigg när jag steg upp och tänkte "Aha, en lyckans dag, jag är pigg fastän jag inte sovit mycket." Men som ni kanske kan räkna ut så blev det helt annars när jag kom till jobbet.
Jag bytte om, gick upp och diskade lite och sedan när jag gick ner till nedervåningen så säger hjärnan STOPP! Kändes som att jag gick in i en vägg av trötthet. Fick dock lova att genomlida dem få timmar jag var där.

Sjöng sedan på skyltsöndag. Det var trevligt och vi är ju så duktiga så. Ni måste bara komma på julkonserten vi ska ha. Vi ska äga dig, dig och dig!

I övrigt så var kvällen lugn och skön. Var i Majas fina lilla lägenhet och pratade och åt mat med Maja, Maja och Amanda. Visserligen var vi trötta, men trevligt var det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0