Cry me a river

Ni ska bara veta hur gärna jag vill vara sjuk just nu, men på samma gång inte!
Det händer så otroligt mycket i skolan, tråkiga saker, som inlämningar, prov ect., sen så händer en massa roliga saker på kvällarna och så. Dock skulle jag mer än gärna vara sjuk i helgen.
Skulle bara vilja gå på dansen på fredag och sedan vara ledig lördagen! Jag menar, jag har sett fram emot denna dans, och sen får jag inte ens gå på den!! APA säger jag bara!

Nu ska jag i alla fall dra mig mot sängen och få mig någon sorts sömn. Hela denna vecka är endå redan förstörd! Det enda som håller mig på bättre humör är alla vänner som är runt om mig. Puss på er!

Lev och må

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0