Mor och jag


Dagen har hittills varit väldigt lugn. Räknat matte, redovisat en bok och sen inte mycket mer.
Ska alldeles strax fara till Lilla Kina och äta med min mor. Som jag nämde i föregående inlägg så är vi ensamma idag och imorgon, så vi satsar på kina mat idag och imorgon ska vi laga någon god mat här hemma. Får se om det blir en film när vi kommer hem senare ikväll. Det är verkligen helt underbart att vara ensam hemma med mor, alltid komemr vi på något trevligt, och vi brukar ha tendens att kunna bli lite onyttiga också.

Aja, dags att cykla in till stan nu.
Ha en trevlig kväll gott folk.

Kommentarer
Postat av: fröken elin

haha ja kanske det:D hoppas jag blir ganska rik i alla fall:P kommer känna mig det i jämförelse med det jag har nu.



vilken fin bild! älskar sånna gammeldagsa hus, med luckor å allt

2008-05-07 @ 17:30:01
URL: http://frokenelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0