välkommen December


Kommentarer
Postat av: Ellen

De här bilderna får mig verkligen att sakna Skellefteå och er!!

2009-12-02 @ 20:44:15
URL: http://yubaba.blogg.se/
Postat av: Janni

Hej Sara! Härligt att få kontakt från någon annan på samma plan :)

Jag försöker finna familj runt London även jag, har dock inget emot att komma lite utanför. Fast just nu vill jag bara ha en bra familj.

Samma här, hoppas verkligen på avresa i januari.

Hur länge har du letat familj och söker du via förmedling eller privat?

2009-12-02 @ 22:43:43
URL: http://gangsterpandan.blogg.se/
Postat av: Janni

Håller med!

Okej, härligt, hoppas verkligen intresset är ömsesidigt! :)

2009-12-04 @ 10:15:40
Postat av: Janni

Tusan, råkade trycka på skicka innan jag vart klar.



Jag åker via Peek a boo, det fungerar väl ungefär detsamma. Väntar dock fortfarande på att få kontakt med familjer, men det sker nog inom kort.

Håller tummarna för att du får familjen du vill ha!

2009-12-04 @ 10:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0