Sorry, orkar inte utförligare

Så var det måndagkväll, vad fort det gick, tycker nyss det var fredagkväll. Helgen har i alla fall varit toppen!
Fredagskvällen var jag barnvakt och tog det mest lugnt, sen på lördagen blev det först sovmorgon och sedan ut på äventyr med Madde. Vi gick till China town och skulle kolla om nå saker till hennes bror som vi inte fick tag på. men vi log ändå, sen så fika på Starbucks och efter det lite turistande på Buckingham Palace, gick i St. James Park bort mot Big Ben, London eye och tog tuben från Waterloo hemåt.

Väl hemma i Clapham tog vi oss en middag på ett av våra små smultronställen, och det blev lite av en upplevelse, och nu blir det nog inte dit någon fler gång, haha.
Servitören på stället (som typ var kring 30 och från Portugal) bjöd på Limoncello-shots och klubbor och började tala med oss och flörtade på, sedan skulle han helt plötsligt byta nummer för att ta en drink någon gång, ljög dock och sa att jag inte kunde mitt nummer, men fick hans, men tyvärr lillen, kommer inte ringa! Var dessutom inte bara han som flörtade på, typ alla i personalen! Aja, fick gratis limoncello i alla fall, kan inte klaga.

Kvällen spenderades vid datorn, Braveheart och ett glas vin.

Söndag bjöd på en tur till Camden med Madde och alla marknader som följer på det stället. Jag blev så otroligt trött i benen och stackarn hadde jätteont i nacken hela dagen, men tror det var som bättre idag. Vi hittade i alla fall 2 grejer var på en affär som heter Punkyfish! Go us!

Fick sovmorgon idag genom att jag tog barnen en stund på söndagmorgon och det var riktigt skönt. Sen så har jag gjort lite hemmastök, fikat med Madde, haft Rory på eftermiddagen och kört lite träning i ca 40 min, blir nog ut på en löparrunda imorgon hur lite jag än orkar.



Vankas barnvakt på onsdagkväll hos en annan familj, lite extra klirr i kassan där! =)

Kommentarer
Postat av: Christina

En turisthelg i London låter inte fel. Ångrar att jag inte tackade ja till Johns erbjudande om att följa med. London är kul!

Ha det gott. Kram!

2010-03-14 @ 18:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0