Sommar och sol

Efter en riktigt skön period med riktig sommarvärme så börjar det gå neråt i temperaturen, men dagen är varm fast blåsig.
Det har väl som inte hänt så jättemycket spännande på sistone faktiskt, barnen är snäll och tiden flyger mest fram. Helgen spenderade jag först med en hemmakväll, sedan på lördag var jag först i Wandsworth common och hade picnic, sedan drog jag och Nina till notting hill ett slag. på kvällen blev det besök av Henrik, Nils och Björn, vilket var trevligt. Söndagen jobbade jag först 2 timmar, sedan så mötte jag upp med Miriam och vi åkte till Richmond och Richmond park.

Gårdagen fick jag sovmorgon, men kände att jag inte ville slösa bort en supervarm dag i sängen, så jag steg upp rätt tidigt och gick ut i solen innan det var dags att börja jobba lite, och åka till Hurlingham på eftermiddagen när Rory vaknat.

Sen kan jag ju även säga att jag haft ca. 25 grader (om inte varmare) i mitt rum senaste nätterna, inte mysigt alls. Men blir nog svalare nu när temperaturen sjunker.



Kommentarer
Postat av: Anna

Men jag köpte en fläkt när jag va där förra året ju, kolla om den står kvar i det där "förrådet" på Taras rum ;) Haha!

2010-05-25 @ 23:33:16
URL: http://foryouforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0