Kristaller

 

Haft en mycket trevlig helg, om man bara räknar bort de stunder som jag varit helt otroligt yr.

Gick till närakuten igår då jag var less på att vara yr utan att ha fått ordet "kristallsjukan" sagt av en sköterska/läkare. Och visst hade jag rätt, kristallsjukan var vad jag hade och har haft i över en vecka. För er som inte vet vad det är så är det små 'kristaller' i innerörat som hoppat ur sin rätta position och man blir då extremt yr när man rör sig i vissa lägen, rör ögonen för fort åt olika håll etc. I dag har jag dock haft tur och inte vara yr alls, så jag hoppas på att de har kommit på plats och att jag slipper få tillbaka det någonsin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0