11-05-29

 

Grattis mor på Mors dag!

 

Önska lilla mamma, önska vad du vill
färgerna är många och de räcker till
himlens alla stjärnor
sagans alla slott
allting kan jag måla mamma önska blott

Jag ska måla hela världen lilla mamma
full av solsken varje dag
att det regnar och är grått det gör detsamma
du ska solsken i ditt fönster ändå ha

 


Har sedan i torsdags varit ensam här i lägenheten, då John reste till Norrland en sväng.

Men jag åkte igår en sväng till Falun och hälsade på Miik och Ida, vilket var mycket trevligt.

Sen, sedan jag kom hem idag så har jag inte haft många lugna studer, det första jag fick göra var att springa till tvättstugan där jag bokat tid, sen gå mellan huset och dit några gånger, lagat mat och vikt tvätt. Sen när jag äntligen kom hem så var det matdags och lugn och ro resten av kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0