Iskristaller

 

Nu är det endast 1 månad kvar av vårterminen!

 

Har nu i veckan, samt nästa vecka, inskolning på en kursgård där jag sedan kommer att kunna rycka in vid behov. Känns bra att äntligen få lite sysselsättning där man får träffa andra människor. Sen så ska jag förhoppningsvis få jobb i Norrland ett tag i sommar, vilket skulle betyda att jag ska upp och skola in mig inom kort. Men får veta nu under veckan om jag får jobbet eller ej.

 

Annars så är jag alldeles strax klar med min distanskurs. Endast någon uppgift kvar och slutprovet.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej! Vi har planerat att fara till Norge igen så det verkar som att vi kommer upp :D

Men jag ska säga till när vi vet säkert.

Vad har du för planer för sommaren?

Kram

2011-05-02 @ 17:25:21
URL: http://yubaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0