12.05.12

Hej och välkommen tillbaka kristallsjukan, du har INTE varit saknad! Håller det i sig över helgen denna gång så blir det nog att åka och kolla om man kan få lite övningar för att få kristallerna på plats. Orkar verkligen inte gå med denna yrsel någon längre tid, Sist jag hade det så blev jag ändå bra rätt fort, får hoppas på samma denna gång. Helst ska jag vara bra redan imorgon, men det kan jag nog bara drömma om.

Men som tur är så har jag inga större planer i helgen än att tvätta imorgon, så kan sitta här som en yrselbomb. De säger ju att det bästa att göra vid kristallsjukan är att framkalla yrsel så mycket som möjligt, så kan den kännas lindrigare efter ett tag. Dock tar det emot att framkalla yrseln då den är så otroligt obehaglig. All kontroll över kroppen försvinner verkligen. Sist jag hade det kändes det som att jag var ett fyllo som var ute och gick, p.g.a. att jag inte alls kunde gå rakt.

I övrigt så kommer föräldrarna på besök nu till veckan, vilket ska bli väldigt trevligt! Ser fram emot det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0